حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۷:۵۸
شناسه : 30710

مجتبی قهرمانی اظهار کرد: ۳ قطعه از اراضی ملی و دولتی در شهرهای درگهان و سوزا جزیره قشم به مساحت مجموعاً ۵۵ هزار و ۱۸۵ مترمربع آزاد سازی شده است. رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده را بیش از ۸۲۲ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی اظهار کرد: ۳ قطعه از اراضی ملی و دولتی در شهرهای درگهان و سوزا جزیره قشم به مساحت مجموعاً ۵۵ هزار و ۱۸۵ مترمربع آزاد سازی شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده را بیش از ۸۲۲ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این رفع تصرفات به دستور دادستان عمومی و انقلاب قشم و توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی منطقه آزاد با همکاری مأموران نیروی انتظامی و دریابانی انجام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه نگاه دستگاه قضایی در حوزه صیانت از اراضی ملی، مقابله و پیشگیری به موازات یکدیگر است، تأکید کرد: باید تلاش کنیم اقدامات به سمت و سویی هدایت شود که نتیجه مثبت آن در جامعه محسوس باشد و تمرکز برنامه‌ها باید بر پیشگیری از زمین خواری‌های جدید و رفع تصرفات باشد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با تأکید بر اینکه کلیه اقدامات صورت گرفته در مناطق مختلف استان در خصوص آزادسازی تصرفات گذشته زیر ذره بین دستگاه قضایی قرار دارد،گفت: اراضی رفع تصرف شده اراضی ارزشمندی هستند که باید تلاش شود از طمع مجدد زمین خواران مصون مانند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.