حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۵۳
شناسه : 30549

بهروز عباسی در تشریح جزئیات یک پرونده کلان پولشویی و کلاهبرداری در زنجان اظهار کرد : حدود یک‌ماه قبل، بابت فروش تعداد ۷۷ واحد تجاری و مسکونی و سی درصد از سهام یک پروژه واقع در شهر زنجان مبلغ یکصد و ۳۹ میلیون دلار (معادل ۴ هزار و ۴۴۸ میلیارد تومان) از طریق صرافی جعلی […]

پ
پ

بهروز عباسی در تشریح جزئیات یک پرونده کلان پولشویی و کلاهبرداری در زنجان اظهار کرد : حدود یک‌ماه قبل، بابت فروش تعداد ۷۷ واحد تجاری و مسکونی و سی درصد از سهام یک پروژه واقع در شهر زنجان مبلغ یکصد و ۳۹ میلیون دلار (معادل ۴ هزار و ۴۴۸ میلیارد تومان) از طریق صرافی جعلی “اینترنشنال گلوبال پی” به حساب فروشنده منتقل می‌شود.

وی بیان کرد: در ادامه فروشنده متوجه می‌شود مبالغ واریز شده موصوف صرفاً قابل رویت بوده و امکان هیچ گونه جابجایی و یا تبدیل به بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال مقدور نیست و صرافی مذکور جعلی بوده و خریداران اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند.

دادستان زنجان اظهار کرد: متعاقب وصول گزارش فوق الذکر دستورات قضایی لازم صادر و متهمان به همراه تعدادی از همدستان دستگیر شدند و تحقیقات قضایی لازم در این رابطه ادامه دارد.

عباسی در پایان هشدار داد: شهروندان مراقب صرافی‌های جعلی رمزارزی و دارایی‌های خود باشند تا در دام سودجویان نیفتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.