حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۵۵
شناسه : 30552

 رئیس کل دادگستری، دادستان ومعاون دادستان  عمومی وانقلاب استان قزوین همراه با فرمانده پلیس راهور از ۲ پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی در قزوین و شهر اقبالیه بازدید کردند.  علی شعبانی در حاشیه این بازدید اظهارکرد: وسایل نقلیه موجود در پارکینگ های استان به دلایل مختلف از جمله «حمل مواد مخدر، قاچاق کالا، تصادفات درون شهری […]

پ
پ

 رئیس کل دادگستری، دادستان ومعاون دادستان  عمومی وانقلاب استان قزوین همراه با فرمانده پلیس راهور از ۲ پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی در قزوین و شهر اقبالیه بازدید کردند.

 علی شعبانی در حاشیه این بازدید اظهارکرد: وسایل نقلیه موجود در پارکینگ های استان به دلایل مختلف از جمله «حمل مواد مخدر، قاچاق کالا، تصادفات درون شهری و جاده‌ای، محکومیت‌های مالی مالکان، رانندگی توسط افراد فاقد گواهینامه، وسایل نقلیه سرقتی و…» توقیف شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین، افزود: بسیاری از این وسایل نقلیه توقیفی دارای پرونده قضایی هستند و باید در روند رسیدگی تعیین تکلیف شوند و قطعاً دستورات لازم برای تسریع در وضعیت این وسایل نقلیه صادر و به همکاران قضایی ابلاغ خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: به منظور بررسی وضعیت وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ های استان یک کارگروه ویژه در دادسرای مرکز استان و با عضویت دستگاه‌های متولی و مرتبط تشکیل و وضعیت این وسایل نقلیه به قید فوریت بررسی و تعیین تکلیف می شوند.

شعبانی همچنین با تاکید بر اینکه برخی از این وسایل نقلیه بیش از ۱۰ سال در پارکینگ ها توقیف شده است که رها شدن آنها بدون شک موجب تضییع حقوق اشخاص و در صورت ضبط به نفع دولت مصداق تضییع حقوق بیت المال است، افزود: قطعاً در راستای احیاء حقوق عامه و پیشگیری از تضییع بیت المال تعیین تکلیف این وسایل نقلیه به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد و ضروری است در این خصوص برخی رویه ها گذشته مورد اصلاح و بازبینی قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.