حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
شناسه : 30397

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همزمان با دهه امامت و ولایت و به منظور شفافیت در پاسخگویی و تسریع دررسیدگی به مطالبات مردم، با ۸۶ نفر از شهروندان و نمازگزاران در مصلی نماز جمعه شهرستان قشم دیدار کرد. در این دیدار مراجعان درخواست‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی مطرح […]

پ
پ

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همزمان با دهه امامت و ولایت و به منظور شفافیت در پاسخگویی و تسریع دررسیدگی به مطالبات مردم، با ۸۶ نفر از شهروندان و نمازگزاران در مصلی نماز جمعه شهرستان قشم دیدار کرد.

در این دیدار مراجعان درخواست‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی مطرح کردند و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان پس از بررسی مطالبات مردم، دستورات لازم را صادر کرد.

علیرضا احمدی منش در حاشیه این دیدار مردمی اظهار کرد: عمل به مطالبه به حق مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه مبنی بر ارائه خدمت آسان به شهروندان، تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم، از مهمترین اهداف برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه قشم است.

احمدی منش در ادامه افزود: یکی از برنامه های کاری مسئولان ارشد قضایی استان هرمزگان در سفرهایی که به شهرستان های مختلف دارند همین موضوع ملاقات مردمی است که خوشبختانه با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.