حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۰۹
شناسه : 29939

 حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار کرد: ۱۲ هکتار از مراتع شهرستان بیجار با اقدام علی الراس دادستانی این شهرستان ، شناسایی و دیوار کشی اطراف این اراضی در کنار کمربندی منطقه «چنگیز قلعه» تخریب و برای متصرف پرونده قضایی تشکیل شد. وی افزود: در خصوص همین موضوع ، علیه رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان […]

پ
پ

 حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار کرد: ۱۲ هکتار از مراتع شهرستان بیجار با اقدام علی الراس دادستانی این شهرستان ، شناسایی و دیوار کشی اطراف این اراضی در کنار کمربندی منطقه «چنگیز قلعه» تخریب و برای متصرف پرونده قضایی تشکیل شد.

وی افزود: در خصوص همین موضوع ، علیه رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بیجار پرونده قضایی «ترک فعل» تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین تاکید کرد: دستگاه قضایی استان تمامی اقدامات متصرفان و متجاوزان به بیت المال را رصد می کند و با قاطعانه ترین شکل ممکن برخورد لازم را انجام خواهد داد.

شایان ذکر است که این اقدام با حضور میدانی دادستان شهرستان بیجار و عوامل انتظامی ، نمایندگان ادارات منابع طبیعی و جهادکشاورزی این شهرستان صورت گرفت و برای متصرف پرونده قضایی در دادگستری بیجار تشکیل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.