حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۳۴
شناسه : 29953

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در آیین معارفه رئیس حوزه‌های قضایی سجاسرود، خدابنده و دادستان خدابنده اظهارکرد: قضاوت کاری سخت و البته دارای شان و جایگاهی بالاست لذا ارائه خدمات برای اجرای عدالت با روحیه جهادی و انقلابی این سختی را آسان و شیرین می‌کند. وی بابیان اینکه اجرای سیاست‌های قوه قضاییه در حوزه‌های […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در آیین معارفه رئیس حوزه‌های قضایی سجاسرود، خدابنده و دادستان خدابنده اظهارکرد: قضاوت کاری سخت و البته دارای شان و جایگاهی بالاست لذا ارائه خدمات برای اجرای عدالت با روحیه جهادی و انقلابی این سختی را آسان و شیرین می‌کند.

وی بابیان اینکه اجرای سیاست‌های قوه قضاییه در حوزه‌های قضایی سجاسرود و خدابنده در بیشتر بخش‌های ابلاغی نسبت به سایر حوزه‌ها با معدل بالاست، بیان کرد: جا دارد همین‌جا از مسئولان و کارکنان این حوزه‌ها تقدیر کنم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: تعداد ارجاع پرونده به هر قاضی در کشور دو برابر استاندارهای جهانی است؛ بنابراین با این حجم پرونده نیازمند تقویت نیروی انسانی در مجموعه هستیم.

وی توجه به حقوق عامه را که مورد تاکید مقام معظم رهبری از مسئولان عالی قوه قضایی است را حائز اهمیت بیان کرد و گفت: دادگستری زنجان در اجرای سیاست‌ها، برنامه‌های قوه و پیروی از منویات رهبری اهتمام جدی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اشاره به وجود برخی چالش‌ها و تهدیدات در حوزه قضایی خدابنده و سجاسرود تاکید کرد: اجرای قوانین در حوزه مدیریت آب‌های زیر زمینی و استفاده بهینه از منابع آبی در مزارع کشاورزی مورد توجه قرار بگیرد تا شاهد کمبود آب در این منطقه نباشیم.

وی بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه را که عاملی در کاهش ورودی پرونده به دادگستری استان است، تاکید کرد : برخی از آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده است که منشا آن اعتیاد بوده و بسیار خانمان سوز است.

در این مراسم از زحمات وحید بختیاری و علی جعفری در مدت تصدی ریاست حوزه‌های قضایی سجاسرود ، خدابنده و از گنج خانلو، دادستان سابق خدابنده تقدیر و حجت الاسلام موسی حسینی اصل،افشاری و وحید بختیاری به ترتیب به عنون رئیس حوزه قضایی سجاسرود ،سرپرست دادگستری خدابنده و دادستان جدید خدابنده معرفی شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.