حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۱۹
شناسه : 29855

معاون قضایی رئیس کل دادگستری اصفهان در بازدید از زندان مرکزی اصفهان بیان کرد: در ششمین روز از هفته قوه قضاییه که به عنوان روز ترویج صلح و سازش و اصلاح مجرمان نام گذاری شده حدود ۲۰۰ قاضی دادگاه های تجدید نظر و محاکم عمومی و دادسرا با حضور در زندان مرکزی اصفهان با زندانیان […]

پ
پ

معاون قضایی رئیس کل دادگستری اصفهان در بازدید از زندان مرکزی اصفهان بیان کرد: در ششمین روز از هفته قوه قضاییه که به عنوان روز ترویج صلح و سازش و اصلاح مجرمان نام گذاری شده حدود ۲۰۰ قاضی دادگاه های تجدید نظر و محاکم عمومی و دادسرا با حضور در زندان مرکزی اصفهان با زندانیان ملاقات کرده و پس از استماع اظهارات آنان، با بررسی درخواست و شرایط متقاضیان تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

محمد محمدی افزود: با بررسی های انجام شده توسط قضات و با همکاری خیران، تعداد ۱۰۸ نفر از زندانیان استان اصفهان، آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری اصفهان با اشاره به فعالیت های دادگستری استان در زمینه کاهش جمعیت کیفری زندانها تصریح کرد: با توجه به سیاست های مدون قوه قضاییه در خصوص اصلاح مجرمان و حبس زدایی، دادگستری استان اصفهان با برگزاری منظم دو جلسه کمسیون عفو در هر ماه، همواره در این مسیر، گام برمی دارد.

محمدی ادامه داد: تاکید بر استفاده حداکثری از مجازات های جایگزین حبس، سرکشی به زندان ها و بررسی شرایط زندانیانی که امید به اصلاح و بازگشتشان به جامعه به عنوان یک فرد مفید است؛ را می توان از دیگر اقدامات دادگستری استان در جهت کاهش تعداد زندانیان استان نام برد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.