حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
شناسه : 29467

مرتضی تورک بیان کرد: بنا به دستورات قضایی صادره خطاب به شرکت آب و فاضلاب استان تهران و معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران مقرر شد تا پایان سال جاری نسبت به ساماندهی وضعیت نامناسب رودخانه‌ها، مسیل‌ها وکانال‌های شهری اقدام و از هرگونه انباشت آب‌های سطحی آلوده کننده فاضلاب و همچنین از ورود […]

پ
پ

مرتضی تورک بیان کرد: بنا به دستورات قضایی صادره خطاب به شرکت آب و فاضلاب استان تهران و معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران مقرر شد تا پایان سال جاری نسبت به ساماندهی وضعیت نامناسب رودخانه‌ها، مسیل‌ها وکانال‌های شهری اقدام و از هرگونه انباشت آب‌های سطحی آلوده کننده فاضلاب و همچنین از ورود فاضلاب به مزارع جلوگیری شود.

وی افزود: کارگروه ویژه‌ای برای تسریع در اجرای طرح فاضلاب شهر تهران با عضویت ادارات و سازمان‌های عضو، تشکیل می‌شود؛ و در این زمینه شرکت آب و فاضلاب و شهرداری تهران مکلف شده‌اند تمامی موانع اجرای طرح جامع فاضلاب شهر تهران را در کمترین زمان، برطرف کنند.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان تهران تصریح کرد: در مناطقی از تهران مثل دره فرحزاد به دلیل عدم تهیه و ارائه نقشه و طرح تفصیلی شهر تهران، امکان تکمیل طرح فاضلاب ممکن نیست یا وضعیت بزرگراه یادگار امام (ره) در محدوده منطقه ۱۰ شهرداری تهران بعد از گذشت ۲۰ سال، تکلیفش مشخص نیست و به مانع اصلی بر سر راه اجرای طرح فاضلاب شهر تهران تبدیل شده است.

وی افزود: بنا به اعلام نظر کارشناسان حوزه آب، با اجرای کامل طرح جامع فاضلاب پایتخت، بخش بسیار زیادی از مشکل تأمین آب کشاورزان جنوب تهران مرتفع می‌شود.

تورک اظهار کرد: نمایندگان سازمان حفاظت محیط زیست در رابطه با عدم تغذیه منابع آب‌های زیرزمینی در تهران نگران هستند و در این خصوص مقرر شد کارگروه ویژه مشترک بین شرکت آب و فاضلاب و اداره کل حفاظت محیط زیست تشکیل و ضمن بررسی موضوع، شرکت آب و فاضلاب نسبت به تأمین نظر سازمان حفاظت محیط زیست و رفع نگرانی‌های موجود اقدام کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.