حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۸
شناسه : 29193

  علی شعبانی در مراسمی که به مناسبت آزادی یک زندانی در زندان مرکزی قزوین برگزار شد، اظهارکرد: این مددجو به دلیل عجز از تودیع دیه در زندان به سر می برد که پس از ۱۳ سال با تلاش های دادستانی شهرستان تاکستان، انجمن حمایت از زندانیان، ستاد مردمی دیه استان و کمک های مالی خیرین و به […]

پ
پ

  علی شعبانی در مراسمی که به مناسبت آزادی یک زندانی در زندان مرکزی قزوین برگزار شد، اظهارکرد: این مددجو به دلیل عجز از تودیع دیه در زندان به سر می برد که پس از ۱۳ سال با تلاش های دادستانی شهرستان تاکستان، انجمن حمایت از زندانیان، ستاد مردمی دیه استان و کمک های مالی خیرین و به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) از زندان آزاد شد.

وی افزود: این مددجو در طی مدت تحمل حبس به دلیل عجز از تودیع وثیقه قانونی از هیچگونه مرخصی بهرمند نشده بود، که به برکت دهه کرامت شرایط بازگشت مجدد وی به جامعه فراهم شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در ادامه بیان کرد: بر اساس اعلام مدیرکل زندان های استان، مددجوی موصوف در طی مدتی که در زندان تحمل حبس می کرد، رفتار بسیار مناسبی از خود نشان داده و در برنامه های اصلاحی زندان نیز مشارکت فعال داشته که همین موضوع موجب شد تا همه برای ازادی او تلاش کنند.

شعبانی در ادامه تاکید کرد: یکی از سیاست‌های اصلی قوه قضاییه کاهش جمعیت کیفری است و در همین راستا دستگاه قضایی استان تمام تلاش خود را به کار گرفته، تا با استفاده از ظرفیت های قانونی شرایط اصلاح برخی مجرمان را در درون جامعه و کنار خانواده فراهم کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین همچنین تاکید کرد: یکی از دغدغه های دستگاه قضایی این است که وقتی فردی گرفتار زندان می‌شود از روز ورود برای آزادی او نیز تلاش کند و قطعاً باید دستگیر افرادی باشیم که از روی غفلت و ناآگاهی مرتکب جرم شده و پشیمان هستند، زیرا بر این باوریم که زندان همیشه جای مناسبی برای اصلاح نیست، بلکه گاهاً باید فرد مجرم در کنار جامعه اصلاح شود. البته این نگاه شامل مجرمان به عادت، خشن و سابقه دار نخواهد بود، بلکه برخورد سخت و بدون اغماض در انتظار آنها است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.