حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
شناسه : 29107

-رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان ایلام از ساختمان در دست احداث دادگستری این استان بازدید و خواستار اتمام فوری این پروژه شد. علی محمدی پس از بازدید از قسمت های مختلف پروژه خطاب به پیمانکار با ابراز نارضایتی از عدم تکمیل این مجتمع خواستار اتمام فوری آن شد. رئیس کل دادگستری ایلام […]

پ
پ

-رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان ایلام از ساختمان در دست احداث دادگستری این استان بازدید و خواستار اتمام فوری این پروژه شد.

علی محمدی پس از بازدید از قسمت های مختلف پروژه خطاب به پیمانکار با ابراز نارضایتی از عدم تکمیل این مجتمع خواستار اتمام فوری آن شد.

رئیس کل دادگستری ایلام با اشاره به عدم پیشرفت مورد نظر پروژه اظهار کرد: با توجه به اینکه در مرکز استان با کمبود شدید فضای مناسب اداری جهت خدمت رسانی به مردم و مراجعان به دادگستری مواجه هستیم لذا می طلبد همه عوامل مانند مدیریت فنی و مهندسی دادگستری و پیمانکار ساختمان با تلاش شبانه روزی و جدیت نسبت به اتمام این پروژه اقدام کنند در غیر این صورت مطابق با مقررات با افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.