حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
شناسه : 28648

جلال آفاقی در دیدار با رئیس و اعضای هیئت مدیره نمایشگاه داران خودرو استان اردبیل، با اعلام اینکه حوزه معاملات خودرو و املاک از چالش های مهم فراروی دستگاه قضایی است، بر ساماندهی بنگاه‌های معاملاتی خودرو در استان تاکید کرد. وی با اشاره به این که پرونده‌های بسیاری در موضوعات مختلف از جمله خیانت در […]

پ
پ

جلال آفاقی در دیدار با رئیس و اعضای هیئت مدیره نمایشگاه داران خودرو استان اردبیل، با اعلام اینکه حوزه معاملات خودرو و املاک از چالش های مهم فراروی دستگاه قضایی است، بر ساماندهی بنگاه‌های معاملاتی خودرو در استان تاکید کرد.

وی با اشاره به این که پرونده‌های بسیاری در موضوعات مختلف از جمله خیانت در امانت، انتقال مال غیر، الزام به تنظیم سند رسمی، تحویل مبیع و ثمن معامله و جعل و کلاهبرداری در حوزه معاملات خودرو مطرح است، افزود: در کنار ارتقاء آگاهی‌های عمومی جهت پیشگیری از جرایم و اختلافات در این زمینه، لازم است ساماندهی کارآمدی در بنگاه های معاملاتی خودرو اردبیل صورت گیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل، با تاکید بر شناسایی بنگاههای فاقد مجوز و پروانه و جلوگیری از فعالیت آنان، و برگزاری دوره های تخصصی بنگاه داران به منظور افزایش دانش حقوقی مرتبط با معاملات خودرو، افزود: کمیته بازرسی ویژه نظارت بر عملکرد مشاوران املاک و خودرو با گشت‌های تلفیقی سازمان های متولی در اردبیل راه اندازی می‌شود.

احداث شهرک خرید و فروش خودرو، تهیه منشور اخلاقی بنگاه‌های معاملاتی، ثبت سیستمی نقل و انتقالات با کدرهگیری و پیشگیری از کلاهبرداری‌ها در آگهی‌های خرید و فروش سایت‌های مجازی از جمله موارد مطروحه در این دیدار بود.

همچنین در حال حاضر ۵۰۰ نمایشگاه معاملات خودرو در اردبیل فعالیت دارد که حدود یکصد نمایشگاه فاقد مجوز قانونی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.