حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
شناسه : 28565

 حیدر آسیابی با اعلام خبر دستگیری فردی با ادعای معاونت دادستانی گرگان، اظهار کرد: این فرد با ادعای این که معاون دادستان گرگان است به نفع یکی از طرفین دعوی با طرف دیگر پرونده دیدار و با تهدید از او می خواست از پیگیری شکایت خود در دادسرا منصرف شود. وی افزود: در پی دریافت […]

پ
پ

 حیدر آسیابی با اعلام خبر دستگیری فردی با ادعای معاونت دادستانی گرگان، اظهار کرد: این فرد با ادعای این که معاون دادستان گرگان است به نفع یکی از طرفین دعوی با طرف دیگر پرونده دیدار و با تهدید از او می خواست از پیگیری شکایت خود در دادسرا منصرف شود.

وی افزود: در پی دریافت گزارش های مردمی درباره دخالت فردی با ادعای معاون دادستانی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله رصد و پایشِ اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان آغاز شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان این فرد شیاد شناسایی و دستگیر شد .

آسیابی افزود: افرادی که در دام این فرد گرفتار شده اند برای شکایت به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی «گرگان – بلوار شهدی کلانتری ( کمربندی ) – خیابان دانشجو ( جهاد) دادگستری گرگان» مراجعه کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان همچنین به مردم توصیه کرد تا مراقب باشند در دام افراد مدعی زد و بند و نفوذ در دادگستری و یا کسانی که خود را با عناوین قضایی معرفی می کنند ، نیفتند و در صورت مواجهه با چنین افرادی می توانند برای دادن گزارش در هر ساعت از شبانه روز با حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان با شماره ۱۵۸۰ تماس بگیرند تا در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و اقدام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.