حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۴
شناسه : 28336

حجت الاسلام محمد حسین‌زاده اظهار کرد: پس از صدور دستور قضایی و با حضور قاضی اجرای احکام، سه مورد دیوارکشی به مساحت شش هزارو ۶۱۲ متر مربع قلع و قمع در روستاهای بنه کریم و کمتوله شهرستان رامهرمز تخریب شد. وی هدف از این اقدام را جلوگیری از تغییر کاربری‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز […]

پ
پ

حجت الاسلام محمد حسین‌زاده اظهار کرد: پس از صدور دستور قضایی و با حضور قاضی اجرای احکام، سه مورد دیوارکشی به مساحت شش هزارو ۶۱۲ متر مربع قلع و قمع در روستاهای بنه کریم و کمتوله شهرستان رامهرمز تخریب شد.

وی هدف از این اقدام را جلوگیری از تغییر کاربری‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغ ها و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰قانون حفظ کاربری اراضی زراعی عنوان کرد وگفت: سال گذشته نیز با درخواست جهاد کشاورزی شهرستان و با حضور ماموران انتظامی و نماینده دادستان و سایر عوامل، مجموعا ۱۰مورد تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت ۳۷ هزار متر مربع، در اراضی زراعی و باغی شهرستان رامهرمز مورد قلع و قمع قرار گرفت.

دادستان شهرستان رامهرمز استان خوزستان با بیان اینکه بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی جرم محسوب می‌شود، از شهروندان خواست تا قبل از انجام هرگونه اقدام در اراضی زراعی و باغی اعم از تفکیک، دیوار و فنس‌کشی، احداث بنا و … به جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.