حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
شناسه : 27867

 محمدشریف ابراهیمی در رابطه با فرهنگ‌سازی در زمینه حل مشکل بحران آب گفت: همه‌ی نهادهای مربوطه در خصوص معظل برداشت غیر مجاز از منابع آبی باید دغدغه داشته باشند و باید اقدامات جهادی همراه با تعامل و همکاری بین نهادها وجود داشته باشد و از پیشنهادهای متخصصان در این حوزه استفاده شود . شریف ابراهیمی […]

پ
پ

 محمدشریف ابراهیمی در رابطه با فرهنگ‌سازی در زمینه حل مشکل بحران آب گفت: همه‌ی نهادهای مربوطه در خصوص معظل برداشت غیر مجاز از منابع آبی باید دغدغه داشته باشند و باید اقدامات جهادی همراه با تعامل و همکاری بین نهادها وجود داشته باشد و از پیشنهادهای متخصصان در این حوزه استفاده شود .

شریف ابراهیمی در رابطه با فرهنگ‌سازی در زمینه ی حل مشکل بحران آب افزود: امروزه باید به طور جدی صدا وسیما و نهادهای فرهنگی و سایر رسانه ها در زمینه فرهنگ صحیح استفاده از آب تلاش کنند و برای عموم مردم اهمیت آن تبیین شود .

وی گفت: باید از بهره برداری های غیرمجاز چاه های استان جلوگیری شود و مشترکین صرفاً به میزان مجوز اختصاصی از منابع آبی استفاده کرده و از مصرف بی رویه و غیر مجاز آن خودداری و چنانچه پروانه های بهره برداری منقضی و تمدید نشده، از ادامه برداشت جلوگیری و با احصاء موارد یاد شده برخورد قانونی عاجل صورت گیرد .

دادستان مرکز استان در ادامه تاکید کرد: از آبیاری فضای سبز با برداشت از چاه های آب شیرین جلوگیری شود و این موضوع باید به صورت جدی توسط نهادهای مربوطه مدیریت شود .

شریف ابراهیمی در رابطه با شناسایی موارد بهره برداری غیر مجاز از چاه های استان از طریق توجه به گزارش‌های مردمی اشاره داشت و افزود: بررسی شود چه تعداد بهره برداری غیرمجاز از منابع آبی در سطح استان و از بستر و حاشیه ی رودخانه ها انجام می شود و همچنین نحوه ی عدم پرداخت آب بهاء مصرفی مشترکین توسط مسئولین مربوطه پیگیری تا برخورد قانونی با مرتکبان صورت گیرد، در این خصوص حتما به گزارش های مردمی توجه و این گزارشات را پیگیری کنید .

وی به مجازات قانونی در خصوص ممانعت از اجرای حکم قضایی در پلمب و رفع تصرف غیر مجاز از منابع آبی اشاره داشته وافزود: به استناد ماده ۵۷۶ قانون مجازات اسلامی ممانعت از اجرای حکم قضایی جرم است و با فرد مجرم برخورد قانونی خواهد شد .

دادستان سمنان گفت: بی توجهی به نعمت های الهی باعث می شود که این نعمت ها را از دست بدهیم که یکی از این نعمت های الهی نعمت آب است و باید از هدر رفت آب جلوگیری و فرهنگ استفاده بهینه از آب و عدم اسراف را در بین مردم ترویج کنیم.

وی خطاب به مسئولین مربوطه در سازمان های آب و فاضلاب و برق استان تأکید کرد: تأمین منابع آبی و برقی شرکت های دانش بنیان در جهت تحقق شعار سال بسیار حائز اهمیت است و این امر در جهت افزایش و رونق تولیدات داخلی به صورت جدی پیگیری شود و در دستور کار قرار گیرد .

گفتنی است در این جلسه مدیران شرکت برق منطقه‌ای استان سمنان ، آب منطقه ای استان و شهردار سمنان و نیز مدیرامور منابع آب شهرستان سمنان حضور داشته و به بیان نظرات و خویش پرداختند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.