حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
شناسه : 27824

محمد جعفر عبدالهی بیان کرد: با مشارکت خیران شهرستان مهدی شهر، در جشن گلریزان زندان مرکزی سمنان، زمینه آزادی ۵۵ نفر از زندانیان استان فراهم شد. وی افزود: در جشن گلریزان امسال، مبلغ ۴ میلیارد تومان جمع آوری شد که این مقدار از وجه زمینه آزادی ۵۵ زندانی شد. رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح […]

پ
پ

محمد جعفر عبدالهی بیان کرد: با مشارکت خیران شهرستان مهدی شهر، در جشن گلریزان زندان مرکزی سمنان، زمینه آزادی ۵۵ نفر از زندانیان استان فراهم شد.

وی افزود: در جشن گلریزان امسال، مبلغ ۴ میلیارد تومان جمع آوری شد که این مقدار از وجه زمینه آزادی ۵۵ زندانی شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: خیران استان در سال گذشته مساعدت‌های مالی بسیاری را در برنامه‌های مختلف داشتند که با تداوم روحیه احسان در ماه مبارک رمضان، مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در گلریزان مجازی به همت نیکوکاران استان سمنان برای آزادی زندانیان نیز جمع‌آوری‌ شده است.

وی ضمن قدردانی از مشارکت‌های خیران استان سمنان، گفت: امید است با همت خیران در ادامه مسیر شاهد آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد در این استان باشیم.

گفتنی است در این مراسم خیران استان سمنان و به ویژه انجمن توسعه و آبادانی مهدی‌ شهر، مشارکت بسزایی را در آزادی زندانیان جرایم غیرعمدی ایفا کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.