حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
شناسه : 27773

مجتبی قهرمانی بیان کرد : مأموران انتظامی در اجرای دستورات رئیس حوزه قضایی پارسیان به منظور مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی، با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله بزرگ سوخت از طریق یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی بیان کرد : مأموران انتظامی در اجرای دستورات رئیس حوزه قضایی پارسیان به منظور مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی، با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله بزرگ سوخت از طریق یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران انتظامی پس از اعزام به محل، با متوقف کردن یک دستگاه تانکر در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کردند.

این مقام قضایی با اعلام دستگیری یک نفر در این خصوص، خاطرنشان کرد: دستورات لازم برای تحویل محموله سوخت مکشوفه به شرکت پخش فرآورده های نفتی استان هرمزگان صادر شده است.

قهرمانی همچنین تصریح کرد: ارزش تقریبی محموله سوخت کشف شده‌‌ سه میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون ریال است و در راستای اجرای ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا با توجه به ارزش سوخت مکشوفه، تانکر توقیف شده از قاچاقچیان به نفع دولت ضبط خواهد شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان ، قاچاق را یکی از مهم‌ترین موانع تولید و اشتغال دانست و خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی براساس احساس تکلیف و در راستای عمل به وظایف قانونی به منظور صیانت از منابع ملی و اقتصاد کشور، با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.