حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۰۶
شناسه : 27724

غلامرضا مهدوی در رابطه با اقدامات شورای حل اختلاف استان تهران برای رسیدگی به پرونده های تجاری وصنعتی،  اظهار کرد: در اکثر مجتمع های تجاری شهر تهران شعبه ویژه صلح وسازش مستقر شده است و استقرار ۲ شعبه در شهرک صنعتی شمس آباد و  یک شعبه در شهرک صنعتی ثامن نمونه هایی از این اقدامات […]

پ
پ

غلامرضا مهدوی در رابطه با اقدامات شورای حل اختلاف استان تهران برای رسیدگی به پرونده های تجاری وصنعتی،  اظهار کرد: در اکثر مجتمع های تجاری شهر تهران شعبه ویژه صلح وسازش مستقر شده است و استقرار ۲ شعبه در شهرک صنعتی شمس آباد و  یک شعبه در شهرک صنعتی ثامن نمونه هایی از این اقدامات است.

وی افزود: در حال حاضر در ۳۰ اتحادیه و واحد صنفی ازجمله اتحادیه مبلمان، موتورسیکلت، طلافروشان، حمل و نقل، شعبه ویژه صلح وسازش مستقر شده است.

رئیس شورای حل اختلاف استان تهران، عنوان کرد: بر اساس گزارش ها دریافتی با تلاش بی وقفه همکاران در شعبات ویژه صلح وسازش مستقر شده در اتحادیه ها و اصناف مختلف تمامی پرونده های ارجاع شده به این شعبات با ایجاد صلح وسازش بین طرفین مختومه شده اند.

مهدوی با اشاره به این که ایجاد صلح وسازش فلسفه اصلی تشکیل شوراهای حل اختلاف است، افزود: شوراهای حل اختلاف استان تهران سعی کرده اند تا از این وظیفه اصلی غفلت نکند.

وی با بیان اینکه استقرار شعبات ویژه صلح وسازش در اتحادیه ها و اصناف مبتنی بر درخواست آن هاست،  اضافه کرد: برای ایجاد صلح وسازش در پرونده های صنفی و تجاری از معتمدین و ریش سفیدان خود اصناف که مقبولیت عام وخاص دارند استفاده می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.