حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
شناسه : 27720

مالک روشنی اظهار کرد: یکی از اقدامات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام، اطلاع رسانی عمومی در سطح کل استان است بدین صورت که روزانه یک پیام پیشگیرانه به صورت تولید محتوا منتشر می شود تا از این طریق بایدهای حقوقی به تمام استان اطلاع رسانی شود . وی افزود: با […]

پ
پ

مالک روشنی اظهار کرد: یکی از اقدامات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام، اطلاع رسانی عمومی در سطح کل استان است بدین صورت که روزانه یک پیام پیشگیرانه به صورت تولید محتوا منتشر می شود تا از این طریق بایدهای حقوقی به تمام استان اطلاع رسانی شود .

وی افزود: با سازمان هلال احمر، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری جوانان و بسیاری از سازمان ها تفاهم نامه منعقد شده تا از ظرفیت این سازمان ها بهره مند شویم .

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام با اشاره به این که مراقبت بعد از محکومیت سیاست کلی دستگاه قضایی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم است، افزود: با وجود اینکه استان ایلام ظرفیت کافی در خصوص کارخانجات را ندارد اما یکی از برنامه های معاونت پیشگیری از وقوع جرم استفاده از شرکت نفت و گاز و پالایشگاه ها است که جزء عمده ترین شرکت های مستقر در استان ایلام هستند.

روشنی گفت: بیشترین ورودی پرونده ها به محاکم حقوقی و کیفری استان ایلام مربوط به پیش فروش آپارتمان است که در این خصوص پرونده ای با ۵۰۰ نفر شاکی وجود دارد.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام اضافه کرد: یکی از اقدامات معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان ایلام بحث تقدیر از آرا برتر با هدف جایگزینی مجازات حبس است که برای تحقق این امر به همکاران قضایی در تمامی حوزه ها فراخوان داده ایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.