حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
شناسه : 27462

مراسم اعطای احکام اعضای هیئت مدیره و بازرسی مرکز وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری استان اردبیل برگزار شد. معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان اردبیل، در این مراسم گفت: به استناد ماده ۱۵ دستورالعمل تشکیلات و انتخابات شورا‌های عالی و مراکز استانی وکلا و کارشناسان رسمی، جلسه تعیین سمت هیئت مدیره مرکز برگزار […]

پ
پ

مراسم اعطای احکام اعضای هیئت مدیره و بازرسی مرکز وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری استان اردبیل برگزار شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان اردبیل، در این مراسم گفت: به استناد ماده ۱۵ دستورالعمل تشکیلات و انتخابات شورا‌های عالی و مراکز استانی وکلا و کارشناسان رسمی، جلسه تعیین سمت هیئت مدیره مرکز برگزار و اعضای منتخب احکام خود را دریافت کردند.

امیر اصلان حسینیان ادامه داد: در حال حاضر مرکز وکلای قوه قضاییه دادگستری استان تعداد ۶۴۷ نفر عضو دارد که ۴۵۰ نفر در امر وکالت مشغول و تعداد ۱۹۷ نفر در مرحله کارآموزی هستند و مرکز کارشناسان رسمی نیز ۴۱۷ نفر عضو دارد که ۲۹۵ نفر فعال در زمینه کارشناسی و ۱۲۲ نفر در حال گذارندن کارآموزی هستند که با اضافه شدن کارآموزان، میزان دسترسی به وکیل و کارشناس تسهیل شده و کمک حال تشکیلات قضایی استان در رسیدگی و کاهش اطاله دادرسی خواهند بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.