حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
شناسه : 26707

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی با اشاره به اینکه حمایت از تولید از برنامه‌های دوره تحول قوه قضاییه است،گفت: در سال ۱۴۰۰ که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده بود با ورود دادگستری گیلان مشکلات ۴۲۹ واحد تولیدی  مرتفع شد. رییس دادگستری استان گیلان با […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی با اشاره به اینکه حمایت از تولید از برنامه‌های دوره تحول قوه قضاییه است،گفت: در سال ۱۴۰۰ که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده بود با ورود دادگستری گیلان مشکلات ۴۲۹ واحد تولیدی  مرتفع شد.

رییس دادگستری استان گیلان با بیان اینکه برخی از مشکلات واحد‌های تولیدی ناشی از شرایط اقتصادی موجود در جامعه است و دادگستری استان تلاش می‌کند که از مسیر قانونی و با استفاده از اختیارات خود نسبت به حل مشکلات موجود اقدام کند ،تاکید کرد:حمایت از تولید جزو برنامه‌های مهم قوه قضاییه است و بر این اساس در راستای آشنایی نزدیک با مسایل و مشکلات واحد‌های تولیدی و گفتگو با صنعتگران از صنایع بازدید می‌کنیم و تا جایی که قوانین و مقررات اجازه بدهد در رابطه با حل مسایل تولید و مشکلاتی که صنعتگران با دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها دارند، تلاش می‌کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.