حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
شناسه : 26477

 حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده ، با تاکید بر لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ضرورت تلاش مضاعف در زمینه تحقق تاکیدات رئیس قوه قضاییه گفت: با توجه به اهمیت حمایت از تولید و رونق اشتغال در استان استفاده از تمام ظرفیت‌ها لازم و ضروری است. وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده […]

پ
پ

 حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده ، با تاکید بر لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ضرورت تلاش مضاعف در زمینه تحقق تاکیدات رئیس قوه قضاییه گفت: با توجه به اهمیت حمایت از تولید و رونق اشتغال در استان استفاده از تمام ظرفیت‌ها لازم و ضروری است.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط دادگستری کل استان خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۰، با همکاری دستگاه قضایی استان در خصوص رفع موانع تولید و تسهیل زمینه‌های سرمایه گذاری  فعالیت‌ها و اقدامات بسیاری صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی تصریح کرد: در ابتدای سال با بازدید‌های صورت گرفته و همچنین تشکیل جلسات و ستاد اقتصاد مقاومتی و همت دستگاه‌های قضایی و اجرایی، مشکل ۷۰ واحد تولیدی و کارخانه بررسی و رفع شد.

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده، در ادامه با اشاره به ظرفیت‌ها و فرصت‌های فراوان استان در تولید و صنعت، بر ضرورت تداوم حمایت از تولید از سوی مراجع و دستگاه‌های اجرایی ذی ربط تأکید کرد.

وی با اشاره صحبت‌های رئیس قوه قضاییه افزود: با توجه به تاکید رئیس دستگاه قضا مبنی بر تشکیل کار گروه‌های بخش‌های مختلف دولتی، خصوصی و صنفی در زمینه بررسی و حل مشکلات تولیدی و صنعتی و همچنین در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دادگستری استان با همکاری سایر نهاد‌ها اقدامات مثمرالثمری را در سال ۱۴۰۰ انجام داده و در سال پیش رو نیز با برنامه مدون و دقیق در راستای رصد و حل مشکل واحد‌های تولید، صنعتی و کارخانه‌ای و برای رونق اشتغال تلاش خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی به موضوع مهم رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی اشاره کرد و افزود: با توجه به صحبت‌ها و تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به پرونده‌های کثیر الشاکی و جلوگیری از اطاله دادرسی، دادگستری استان اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

وی ادامه داد:  سال ۱۴۰۰تعداد پرونده‌های کثیر الشاکی با تعداد شکات کمتر از ۵۰ نفر ۳۰۶ فقره و تعداد پرونده‌های با تعداد شکات بیش از ۵۰ نفر ۱۷ فقره بود که با تلاش‌های مسئولان قضایی مختومه شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.