حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
شناسه : 26466

 شاهچراغی در بازدید از زندان‌های قم  اظهار کرد: برنامه‌های قرآنی و اشتغال زندانیان جزء ویژگی‌های برجسته زندان‌های قم است. استاندار قم گفت: توجه به امر نماز و زیباسازی محیط نمازخانه و همچنین حضور زندانیان در نماز جماعت از دیگر محاسنی بود که در این بازدید مشاهده شد؛ توجه به امر قرآن آموزی در زندان‌های قم […]

پ
پ

 شاهچراغی در بازدید از زندان‌های قم  اظهار کرد: برنامه‌های قرآنی و اشتغال زندانیان جزء ویژگی‌های برجسته زندان‌های قم است.

استاندار قم گفت: توجه به امر نماز و زیباسازی محیط نمازخانه و همچنین حضور زندانیان در نماز جماعت از دیگر محاسنی بود که در این بازدید مشاهده شد؛ توجه به امر قرآن آموزی در زندان‌های قم باعث آرامش روحی زندانیان شده و در کنار این امر، توسعه اشتغال و توانمندی زندانیان کمک بسزایی به بازاجتماعی شدن آنان می‌کند.

وی ادامه داد: پس از این بازدید توجه به دونکته حائز اهمیت است؛ اینکه عموم مردم باید مراقبت کنند تا به دلایل مختلف ازبزهکاری و جرایم فاصله بگیرند تا براساس قانون مجبور نباشند که در زندان‌ها به سر ببرند و خانواده‌ها مواظب جوان‌های خود باشند و نکته دیگر اینکه مسئولین و خیرین از این ظرفیتی که در زندان‌های قم وجود دارد و از توان زندانیان استفاده نمایند و کمک کنند تا شرایط بازاجتماعی شدن زندانیان فراهم شوند.

گفتنی است استاندار قم و مسئولین قضایی استان طی چهار ساعت حضور در زندان‌های قم از بند قرآنی، کارگاه‌ها و نمایشگاه اشتغال زندان مرکزی و کارگاه‌های اشتغال اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و همچنین از کانون اصلاح و تربیت بازدید بعمل آوردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.