حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
شناسه : 25578

بر اساس بازرسی موردی انجام شده توسط دادگستری استان فارس با موضوع عملکرد شرکت ایران خودرو فارس درخصوص نحوه توزیع خودرو‌های تولیدی، مشخص شده است این شرکت ۳ هزار و ۳۴۳ دستگاه انواع خودروی پژو را در انبار‌های خود نگه داری می‌کند. همینطور بررسی‌های بیشتر نشان داده است، ۲ هزار و ۱۴۴ دستگاه از این […]

پ
پ

بر اساس بازرسی موردی انجام شده توسط دادگستری استان فارس با موضوع عملکرد شرکت ایران خودرو فارس درخصوص نحوه توزیع خودرو‌های تولیدی، مشخص شده است این شرکت ۳ هزار و ۳۴۳ دستگاه انواع خودروی پژو را در انبار‌های خود نگه داری می‌کند.

همینطور بررسی‌های بیشتر نشان داده است، ۲ هزار و ۱۴۴ دستگاه از این خودرو‌ها صرفا به علت نداشتن یک یا چند قطعه که غالبا قطعات ایرانی و در برخی موارد قطعات خارجی‌ای هستند که امکان تامین آن‌ها نیز وجود دارد در پارکینگ نگه داری می‌شوند.

بر اساس گزارش سازمان بازرسی، این شرکت همچنین هزار و ۱۹۹ خودرو تجاری شده (آماده فروش) را در پارکینگ پیرامونی شرکت انبار کرده که این موارد از مصادیق احتکار منجر به اخلال در نظام اقتصادی محسوب می‌شوند.

بازرسی کل استان فارس در این نامه از دادستان استان فارس درخواست کرده است تا به استناد ماده ۶ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور این پرونده خارج از نوبت رسیدگی شود.
بر همین اساس دادستانی استان فارس مدیر عامل سابق شرکت ایران خودرو و مدیر این مجموعه در استان فارس را برای رسیدگی به اتهامات وارده احضار کرده است.

گفتنی است مدیرعامل ایران خودرو اخیرا تغییر کرده است و طبیعتا مسئولیت اتهامات فعلی متوجه مدیرعامل سابق است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.