حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
شناسه : 24573

کاظم غریب‌آبادی در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه درخصوص دو نفر از محکومان و استفاده از تعبیر گروگان گیری توسط ایران و تهدید به اعمال فشار بر ایران برای آزادی آنها، گفت: تفاوت ایران با فرانسه در این است که ما با مجرمان وفق قوانین برخورد می کنیم، اما فرانسه از جانیان و […]

پ
پ

کاظم غریب‌آبادی در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه درخصوص دو نفر از محکومان و استفاده از تعبیر گروگان گیری توسط ایران و تهدید به اعمال فشار بر ایران برای آزادی آنها، گفت: تفاوت ایران با فرانسه در این است که ما با مجرمان وفق قوانین برخورد می کنیم، اما فرانسه از جانیان و تروریست ها حفاظت و پذیرایی می کند. حضور آزادانه و فعالانه برخی اعضای گروهک تروریستی منافقین در این کشور، موید این موضوع است.

غریب آبادی افزود: کشوری که از اتباعش برای جاسوسی و اقدامات مغایر امنیت ملی استفاده می کند و بعد برای آزادی آنها تهدید به تاثیر بر روابط و تهدید به اعمال فشار می کند، حق ندارد قیافه حق به جانب به خود بگیرد.

دبیر ستاد حقوق بشر تاکید کرد: فرانسه بدلیل اقدامات متعدد خود در نقض حقوق ملت ایران، به ویژه در قضیه گروهک منافقین، بدهکار ملت ایران است و در جایگاهی نیست که برای نظام قضایی تعیین تکلیف کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.