حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
شناسه : 23610

مجتبی قهرمانی گفت: با توجه به آمار عملکرد سازمان اموال تملیکی در خصوص تعیین تکلیف اموال بیت المال در ۹ ماهه امسال، استان هرمزگان در جمع بندی شاخص‌های هجده گانه عملکردی در حوزه‌های اموال منقول و غیرمنقول در سطح کشور، رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. قهرمانی با اشاره به تأکیدات ریاست قوه […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی گفت: با توجه به آمار عملکرد سازمان اموال تملیکی در خصوص تعیین تکلیف اموال بیت المال در ۹ ماهه امسال، استان هرمزگان در جمع بندی شاخص‌های هجده گانه عملکردی در حوزه‌های اموال منقول و غیرمنقول در سطح کشور، رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

قهرمانی با اشاره به تأکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: به محض صدور دستورات رئیس قوه قضاییه در این خصوص، با تشکیل کارگروه ویژه و اتخاذ تمهیدات لازم، اقداماتی، چون استقرار تعدادی از قضات دادسرا در سازمان اموال تملیکی، ارزیابی فنی سامانه‌های این سازمان، تفکیک و دسته‌بندی پرونده‌های جاری و مختومه، ترخیص فوری کالا‌های سریع الفساد، تأمین امکانات و تجهیزات لازم جهت تخلیه و بارگیری با همکاری دستگاه‌های متولی، امحاء و معدوم سازی کالا‌های تاریخ مصرف گذشته و برگزاری مزایده در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفت که به موفقیت‌های قابل توجهی در تعیین تکلیف اقلام موجود در انبار‌های این سازمان منجر شد و در نتیجه، بر اساس بررسی‌های انجام شده، استان هرمزگان در تمامی شاخص‌ها عنوان برتر کشور را به دست آورد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه قضایی صیانت از اموال عمومی است بر ضرورت تعیین تکلیف فوری کالا‌های باقی مانده در انبار‌های سازمان اموال تملیکی تاکید کرد و گفت: در شرایط موجود با تعیین تکلیف این اقلام، علاوه بر حفظ حقوق بیت المال، عواید آن برای مصارف عمومی و عمران و آبادانی کشور هزینه خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.