حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
شناسه : 23560

سید محمد موسویان با اشاره به تلاش شوراهای حل اختلاف برای آزادی زندانیان اظهار کرد: با تلاش شورا‌های حل اختلاف حوزه‌های قضایی استان اصفهان در ۹ ماهه اول امسال ۲ هزار و ۱۹ زندانی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند. رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان افزود: از این تعداد، پرونده […]

پ
پ

سید محمد موسویان با اشاره به تلاش شوراهای حل اختلاف برای آزادی زندانیان اظهار کرد: با تلاش شورا‌های حل اختلاف حوزه‌های قضایی استان اصفهان در ۹ ماهه اول امسال ۲ هزار و ۱۹ زندانی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان افزود: از این تعداد، پرونده هزار و ۲۹۱ نفر با همت و وساطت شعب شورای حل اختلاف و ۷۲۸ نفر با تلاش و پیگیری‌های شعب ویژه زندان استان اصفهان به مصالحه و در نهایت آزادی زندانی منتهی شده است.

موسویان گفت: امیدواریم با تقویت شعب شورای حل اختلاف استان اصفهان به ویژه شعب ویژه زندان، استفاده صحیح از ظرفیت این شعب و همکاری مسئولان ستاد دیه و خیران زمینه آزادی بسیای از محکومان فراهم شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.