حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
شناسه : 22998

پرویز توسلی زاده در پی حادثه تلخ آتش سوزی یک ساختمان ۹ طبقه واقع در بلوار ظفر جنوبی در منطقه ۲۲ بهمن، گفت: این حادثه تلخ سبب تأثر فراوان شد و بر خود لازم می‌دانم ضمن عرض تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این اتفاق ناگوار از دست داده اند، با همه اعضای […]

پ
پ

پرویز توسلی زاده در پی حادثه تلخ آتش سوزی یک ساختمان ۹ طبقه واقع در بلوار ظفر جنوبی در منطقه ۲۲ بهمن، گفت: این حادثه تلخ سبب تأثر فراوان شد و بر خود لازم می‌دانم ضمن عرض تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این اتفاق ناگوار از دست داده اند، با همه اعضای این مجتمع که دچار صدمات جانی و مالی شده اند ابراز همدردی کرده و از خداوند متعال می‌خواهیم به این عزیزان جزای خیر عنایت فرماید.

وی ادامه داد: امیدواریم هرگز شاهد اینگونه پیشامد‌های ناگوار در هیچ جای این مرز و بوم نباشیم.

توسلی زاده در پایان خاطرنشان کرد: به دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه دستور داده شد ضمن ورود به موضوع و پیگیری جدی آن در کمترین زمان، چنانچه لازم شد با مسببین احتمالی این حادثه برخورد شود.

گفتنی است متاسفانه بر اثر این حادثه که ساعت ۲۰:۱۵ شب گذشته گزارش شد، ۲ نفر فوت کردند و ۲۰ تن از اهالی ساختمان نیز مصدوم شدند که به بیمارستان منتقل شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.