حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
شناسه : 22603

سعیده رامش، معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد از کمک ۱۳۰ میلیارد ریالی خیرین به زندانیان و خانواده‌های آنان همزمان با سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد و گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال توسط خیرین استان به زندانیان و خانواده آنان کمک […]

پ
پ

سعیده رامش، معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد از کمک ۱۳۰ میلیارد ریالی خیرین به زندانیان و خانواده‌های آنان همزمان با سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد و گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال توسط خیرین استان به زندانیان و خانواده آنان کمک اهدا شد و همچنین، در حاشیه این سفر و در حوزه حمایت از خانواده زندانیان و آزادی محکومان و زندانیان نیازمند اقدامات خوبی انجام شد.

معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد به تهیه ۱۰۰ سری جهیزیه با کمک یکی از خیرین استان یزد اشاره کرد و افزود: این ۱۰۰ سری جهیزیه شامل ۱۷ قلم کالای اساسی بود که به زوج‌های جوان و خانواده‌های نیازمندی که از امکانات ابتدای زندگی محروم بودند، اهداء شد.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی مجموع کمک صورت گرفته در این حوزه بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال بوده‌است.

رامش عنوان کرد: همچنین با همت سه نفر از خیرین استان یزد زمینه آزادی ۱۰۰ نفر از زندانیان و محکومان نیازمند از زندان در سفر رئیس جمهور به استان یزد فراهم شد.

معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد اظهار کرد: جهت آزادی این تعداد زندانی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیرین پرداخت و زمینه آزادی تعدادی از اتباع، مددجویان کانون اصلاح و تربیت، محکومان بیمار و تعدای زندانی از بند نسوان فراهم شد.

وی در پایان با تقدیر از خیرین استان یزد گفت: حمایت خیرین در حوزه زندانیان اقدامی موثر در جهت کاهش آسیب‌های مرتبط با حوزه زندانیان و به‌ویژه خانواده‌های آنان خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.