حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
شناسه : 22532

اسماعیل جمیاری، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران در آیین کلنگ‌زنی ساخت سالن ورزش زورخانه‌ای در ندامتگاه دماوند گفت: تلاش بر این است زندانی هیچ دغدغه و مشکلی غیر از سلب آزادی نداشته باشد و از تمام حقوق شهروندی و اجتماعی برخوردار باشد. معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران در این […]

پ
پ

اسماعیل جمیاری، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران در آیین کلنگ‌زنی ساخت سالن ورزش زورخانه‌ای در ندامتگاه دماوند گفت: تلاش بر این است زندانی هیچ دغدغه و مشکلی غیر از سلب آزادی نداشته باشد و از تمام حقوق شهروندی و اجتماعی برخوردار باشد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران در این آیین که جمعی از پیشکسوتان کشتی و ورزش‌های باستانی نیز حضور داشتند، تصریح کرد: هدف از حبس، اصلاح و تربیت زندانی است تا زمینه بازگشت سعادت‌مندانه وی به جامعه فراهم و از ارتکاب مجدد جرم پیشگیری شود.

وی ادامه داد: ورزش و ترویج روحیه جوانمردی یکی از برنامه‌های مهم تربیتی است و بر این اساس ورزش‌هایی مانند ورزش صبح‌گاهی، فوتبال چمنی، فوتسال، شطرنج، کشتی و تنیس به‌صورت روزانه در زندان‌های استان تهران برگزار می‌شود و امروز نیز با کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث این سالن مجموعه ورزشی مددجویان گسترش می‌یابد.جمیاری عنوان کرد: از سوی دیگر، برنامه‌های آموزشی نیز شامل کلا‌س‌های فرهنگی، حرفه‌آموزی، کارگاه‌های اشتغال و یا تحصیل از نهضت سوادآموزی تا دانشگاه در دسترس مددجویان است و هیچ مددجویی به خاطر زندانی بودن از حقوق خویش محروم نمی‌شود.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران تاکید کرد: با همه این تلاش‌ها و اقدامات، رسالت سنگین اصلاح و تربیت ایجاب می‌کند تا نیکوکاران و نهاد‌های مختلف نیز به کمک ما آمده تا در امر بازاجتماعی شدن مجدد مددجویان تنها نباشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سنت آزادی زندانیان نیازمند گفت: خوشبختانه نیکوکاران استان تهران و انجمن حمایت از زندانیان دماوند با تأسی از سیره علوی همیشه یاور این قشر آسیب پذیر بوده و با اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان زمینه آزادی ۱۰ نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند.

در این آیین علاوه بر امام جمعه شهرستان دماوند، جهان پهلوان محمدرضا طالقانی کشتی‌گیر پیشکسوت و برخی از ورزشکاران زورخانه نیز حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.