حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
شناسه : 22399

محمدرضا حداد، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد از بازگشت به زندگی یک محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف خبر داد و بیان کرد: تلاش‌های سه ساله اعضای شورای حل اختلاف نتیجه داد و با نهایی شدن سازش طرفین پرونده، یک محکوم به قصاص نفس […]

پ
پ

محمدرضا حداد، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد از بازگشت به زندگی یک محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف خبر داد و بیان کرد: تلاش‌های سه ساله اعضای شورای حل اختلاف نتیجه داد و با نهایی شدن سازش طرفین پرونده، یک محکوم به قصاص نفس از چوبه دار رهایی یافت.
رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های شورا‌های حل اختلاف در زمینه صلح و سازش، پرونده‌های مرتبط با قتل و قصاص نفس است که بدین منظور شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان تشکیل شده‌است که به امور مربوط به زندانیان توجه ویژه می‌‌کنند.
حداد، با اشاره به سند تحول قضایی که به مقوله گسترش ظرفیت‌های صلح و سازش اشاره کرده‌است، تصریح کرد: یکی از راهکار‌ها در جهت توسعه جایگزین‌های رسیدگی‌های قضایی، توسعه فرهنگ صلح و سازش و اصلاح ذات‌البین میان طرفین دعوا است که تحقق این مهم نیز از ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی می‌کاهد و در نتیجه آن نیز، امور مردم تسهیل و تسریع می‌شود و رضایت‌مندی مراجعان را بدنبال خواهد داشت.
رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد در پایان از مساعی اعضاء و کارکنان شورا‌های حل اختلاف به‌ویژه زندان که بی‌بدیل در امر صلح و سازش فعالیت می‌کنند، تقدیر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.