حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
شناسه : 22324

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خواستار ورود قوه قضاییه به وضعیت بازار بورس و برخورد با دانه درشت هایی شد که صدها میلیارد تومان سود کرده اند. محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: «‏ اگر ‎قوه قضائیه پنجاه نفر از آن […]

پ
پ

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خواستار ورود قوه قضاییه به وضعیت بازار بورس و برخورد با دانه درشت هایی شد که صدها میلیارد تومان سود کرده اند.

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«‏ اگر ‎قوه قضائیه پنجاه نفر از آن دانه درشت هایی را که در ‎بورس بالای صد میلیارد تومان سود کردند و یک ماه قبل از ‎ریزش بورس سرمایه های خود را از آن خارج نمودند را احضار کند و فقط ۶۰ درصد از سودی را که با سوءاستفاده به جیب زده اند را برگرداند،‏ مشکل مردمی که زندگی خود را فروختند و به بورس آوردند حل می شود. (اسامی مشخص است)‎»

وی در انتهای توئیت خود از هشتگ “کجاست شلاق عدالت” و هشتگ “بازار سرمایه” استفاده کرده است.‎

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.