حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
شناسه : 22252

 علی جمادی، رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن اعلام خبر کشف بیش از ۹ کیلوگرم شیشه، حدود ۳ کیلوگرم هروئین و بیش از ۹ کیلوگرم تریاک در شهرستان تنگستان، بیان کرد: با هماهنگی و دستور قضائی حوزه شهرستان تنگستان این میزان مواد مخدرکشف و ضبط گردید. وی افزود: در این عملیات که در دو نقطه […]

پ
پ

 علی جمادی، رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن اعلام خبر کشف بیش از ۹ کیلوگرم شیشه، حدود ۳ کیلوگرم هروئین و بیش از ۹ کیلوگرم تریاک در شهرستان تنگستان، بیان کرد: با هماهنگی و دستور قضائی حوزه شهرستان تنگستان این میزان مواد مخدرکشف و ضبط گردید.

وی افزود: در این عملیات که در دو نقطه از این شهرستان صورت گرفت، سه نفر از متهمین دستگیر و یک قبضه کلت کمری و یک دستگاه موتور سیکلت ۱۳۰۰ سی سی، یک قبضه اسلحه شکاری، ۳ لیترمشروبات الکلی و ۳ عدد ترازوی توزین مواد مخدرکشف و ضبط گردید.

جمادی بیان داشت: متهمین پس از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت به زندان اعزام شده و این پرونده در حوزه قضایی شهرستان تنگستان در حال رسیدگی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.