حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۴۸
شناسه : 22164

کریم‌الله محبوبی، مدیرنمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان اردبیل از آزادی ۱۴ زندانی غیرعمد با هزینه مراسم ترحیم بانوی اردبیلی خبر داد و گفت: خانواده اصغرنژاد با اهدای مبلغی معادل یک میلیارد ریال بابت هزینه مراسم ترحیم مادرشان زمینه آزادی ۱۴ زندانی جرایم غیرعمدی را فراهم کردند که […]

پ
پ

کریم‌الله محبوبی، مدیرنمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان اردبیل از آزادی ۱۴ زندانی غیرعمد با هزینه مراسم ترحیم بانوی اردبیلی خبر داد و گفت: خانواده اصغرنژاد با اهدای مبلغی معادل یک میلیارد ریال بابت هزینه مراسم ترحیم مادرشان زمینه آزادی ۱۴ زندانی جرایم غیرعمدی را فراهم کردند که با میانگین ۳ ماه ماندگاری در زندان گرفتار حبس بودند.

وی با تقدیر از همیاری خالصانه خیرین در راستای کاهش جمعیت زندان‌ها اظهار کرد: از سال ۱۳۹۸ تا به حال ۱۸ خانواده نیکوکار با اهدای هزینه مجالس ترحیم اموات خود در این سنت حسنه مشارکت جسته و از این طریق موجبات رهایی بیش از ۴۰ زندانی بدهکار مالی یا محکوم به پرداخت دیات ناشی از حوادث کارگاهی یا سوانح رانندگی را فراهم کردند.

محبوبی بیان کرد: از زمان شیوع ویروس ویروس کرونا در راستایی پیشگیری از همه‌گیری بسیاری از خیری سنت حسنه اهدای بخشی از هزینه‌های مراسم ترحیم، خاکسپاری، سوم، هفتم، چهلم و یا سالگرد را به امر حسنه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داده که این سنت امروز تبدیل به یک فرهنگ در بین مردم دارالارشاد اردبیل شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.