حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
شناسه : 22089

انتخابات هیأت مدیره کانون موسسات داوری استان اردبیل برگزار و اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره و بازرسی این کانون برای مدت دو سال مشخص شد. حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین علوی، رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل در این آیین گفت: در استان اردبیل ۵۳ موسسه داوری ثبت شده که متاسفانه از آن‌ها فقط […]

پ
پ

انتخابات هیأت مدیره کانون موسسات داوری استان اردبیل برگزار و اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره و بازرسی این کانون برای مدت دو سال مشخص شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین علوی، رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل در این آیین گفت: در استان اردبیل ۵۳ موسسه داوری ثبت شده که متاسفانه از آن‌ها فقط ۱۰ موسسه فعال است که هفت موسسه در اردبیل و ۳ موسسه در شهرستان‌های دیگر استان اردبیل فعالیت می‌کنند.رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۷۳ پرونده به این موسسات ارجاع شده است، گفت: در جلسه‌ای که اخیرا با حضور ریاست کل دادگستری استان اردبیل و با موضوع داوری برگزار شد، مقرر شد که قرارداد‌های اتحادیه‌ها، اصناف، بازاریان و تجار به صورت متحدالشکل درآیند و در آن‌ها موضوع استفاده از داوری آورده شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.