حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
شناسه : 21588

_ این سوالی هست که بسیاری از کاربران پرسیده اند و به این علت که پاسخ طولانی دارد در چند بخش برای شما عزیزان توضیح میدم. پاسخ: ? اسکرین شات گرفتن حالات و وضعیت های مختلفی دارد که در همه این حالات تنها اماره قضایی است یعنی تنها نشانه ایست که به علم و آگاهی […]

پ
پ

_ این سوالی هست که بسیاری از کاربران پرسیده اند و به این علت که پاسخ طولانی دارد در چند بخش برای شما عزیزان توضیح میدم.

پاسخ: ? اسکرین شات گرفتن حالات و وضعیت های مختلفی دارد که در همه این حالات تنها اماره قضایی است یعنی تنها نشانه ایست که به علم و آگاهی قاضی در تحقیقات در مورد موضوع پرونده کمک می کند و قاضی با بررسی آنها به حقیقت پرونده پی می برد.

حالت های مختلف اسکرین شات گرفتن:

همانطور که گفته شد اسکرین شات گرفتن حالت های مختلفی دارد مثلا گاهی برای دفاع از خود است، به عنوان مثال شخصی از طریق تلگرام یا پیامک یا ایمیل اقدام به فحش دادن یا تهدید کردن یا مزاحمت میکند که در اینجا فرد میتواند همان متن را نگه دارد و به قاضی نشان دهد یا از همان متن اسکرین بگیرد و اسکرین آن را نشان دهد که در اینجا طرف برای در امان ماندن از مزاحمت فرد و دفاع ازخود اینکار را کرده بنابراین جرمی انجام نداده و برخلاف تصور عموم مردم که فکر می کنند مطالب در تلگرام، ایمیل یا دیگر شبکه های اجتماعی به عنوان دلیل در دادگاه یا دادسرا قبول نمیشود قانون کاملا این ادله را قبول کرده و درصورتی که شخصی در تلگرام یا ایمیل یا دیگر شبکه های اجتماعی یا حتی با پیامک برای شما مزاحمت ایجاد کند تمام این محتوا ها ازشما وعلیه وبه ضرر شخص مرتکب به عنوان دلیل قابل قبول است البته همانطور که گفتیم نه دلیل مستقل بلکه به عنوان یک نشانه که به علم قاضی کمک میکند زیرا اسکرین شات را میشود فتوشاب وتحریف کرد منظور از تحریف یعنی اینکه قسمتی از حرف هایی که به ضرر شخصی واحتمالا باعث مجرم شناخته شدن ومحکوم شدنش می شود را اسکرین بگیرید و قسمتی دیگر را حذف کنید حال که ممکن است اگر اسکرین کامل گرفته شده باشد شخص محکوم نشود یا حداقل به مجازات کمتر و آسان تری توسط دادگاه محکوم شود دراینجا کارشناسان حوزه فناوری مخصوص اینکار در دادگاه ها یا دادسراها با بررسی های مخصوص خود به صحت و درستی یا فتوشاپ یا تحریف شدن اسکرین می پردازند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.