حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
شناسه : 21049

مهدی شمس آبادی در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی به مدیران دستگاه‌های متولی که در خصوص حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی در حیطه نظارت خود کوتاهی می‌کنند هشدار داد و از آنان خواست تا در حفظ و نگهداری اراضی ملی که متعلق به عموم مردم و نسل آینده است تلاش […]

پ
پ

مهدی شمس آبادی در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی به مدیران دستگاه‌های متولی که در خصوص حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی در حیطه نظارت خود کوتاهی می‌کنند هشدار داد و از آنان خواست تا در حفظ و نگهداری اراضی ملی که متعلق به عموم مردم و نسل آینده است تلاش نموده و نسبت به رفع تصرف اراضی ملی اقدام نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: دستگاه‌های متولی حفظ اراضی ملی موظفند در حیطه نظارت خود از هر گونه تصرف اراضی ملی جلوگیری نمایند و اگر در این کار کوتاهی نمایند دستگاه قضائی بعنوان ترک فعل با مدیران متخلف برخورد می‌نماید.

وی افزود: متاسفانه در بخش‌های شمالی و غرب شهرستان زاهدان شاهد تصرفات چندین هکتاری اراضی ملی بودیم که با بازدید‌های میدانی و مستمر مشخص شد عده‌ای افراد سودجو در پناه افراد محروم این مناطق با استفاده از قولنامه‌های جعلی اقدام به تصرف اراضی ملی کرده اند.

وی ادامه داد: برخی از این افراد سودجو با استفاده از قولنامه‌های جعلی اقدام به فروش اراضی ملی هم می‌نمایند و در این زمینه به مردم توصیه می‌کنیم قبل از خریداری اینگونه اراضی از سازمان ثبت اسناد و املاک استعلام بگیرند.

وی در پایان از مدیران دستگاه‌های متولی خواست تا بازدید‌های مستمر و میدانی در حیطه نظارت خود داشته و از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو پیشگیری نمایند و در صورت تصرف نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.