حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
شناسه : 21031

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه ستاد دیه این استان از آزادی ۲۰ نفر از محکومان مالی با کمک ستاد دیه و خیرین خبر داد و اظهار کرد: فعالیت‌های ستاد دیه در راستای آزادسازی محکومان مالی و جرایم غیر عمد بسیار موثر است و در هر جلسه تعدادی از محکومان در سطح […]

پ
پ

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه ستاد دیه این استان از آزادی ۲۰ نفر از محکومان مالی با کمک ستاد دیه و خیرین خبر داد و اظهار کرد: فعالیت‌های ستاد دیه در راستای آزادسازی محکومان مالی و جرایم غیر عمد بسیار موثر است و در هر جلسه تعدادی از محکومان در سطح استان می‌توانند از امتیازات تعلق گرفته در ستاد دیه استان بهره بگیرند و آزاد شوند.

عتباتی، افزود: تلاش داریم با استفاده از سایر ظرفیت‌ها در سطح استان از جمله رسانه‌های استانی پویشی هم برای آزادسازی برخی زندانیان جرایم عمد که اصلاح آن‌ها مورد تایید مسئولین زندان می‌باشد و نیز سوابق کیفری موثر دیگری ندارند و مبلغ کمی از محکومیت آن‌ها از جمله رد مال یا دیه عمد باقیمانده است اجرا کنیم.
وی در ادامه به دعوت از خیرین و نیکوکاران علاقه‌مند هم تاکید کرد و گفت:کسانی که به امور خیر و خصوصا آزادسازی زندانیان اهمیت می‌دهند و علاقه‌مند هستند جهت فرهنگ سازی و ترغیب همه اقشار مردم معرفی شوند و از کار نیکوی آن‌ها قدردانی شود.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان گفت:در این جلسه آزادی ۲۰ نفر از زندانیان بوسیله ستاد دیه مورد تایید و تصویب اعضای ستاد قرار گرفت و با پرداخت مبلغ ۱۱۷۰۱۵۱۸۷۱۰ ریال به وسیله ستاد دیه و مقداری با گذشت شکات و قسمتی هم مساعدت محاکم قضایی تامین،این محکومان آزاد شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.