حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
شناسه : 20668

دومین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی در سال ۱۴۰۰ به ریاست باقری، رئیس دادگستری این شهرستان برگزار شد.   باقری، رئیس دادگستری شهرستان مانه و سملقان در خراسان شمالی در دومین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی با […]

پ
پ

دومین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی در سال ۱۴۰۰ به ریاست باقری، رئیس دادگستری این شهرستان برگزار شد.   باقری، رئیس دادگستری شهرستان مانه و سملقان در خراسان شمالی در دومین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی با بیان اهمیت صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست اظهار کرد: قبل از هر گونه تصرفات غیر قانونی در اراضی ملی و اخلال در امور باید وارد عمل شد و با حفظ اراضی ملی از تصرفات و تخریب‌های غیرقانونی از تبعات منفی متأثر از آن پیشگیری کرد.   وی هم‌افزایی و همکاری‌های متقابل و تقویت گشت‌های مشترک از سوی دستگاه‌های متولی مانند جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست را در ارتقاء ساز و کار‌های پیشگیرانه بسیار مؤثر توصیف و خاطرنشان کرد: هرچند قوانین و مجازات‌هایی در این خصوص وضع شده اند، اما این ممکن است در اعمال مجازات‌های قانونی بر اساس حداقل‌ها عمل شود؛ بنابراین قوانین جزائی نیز مانع از بروز جرم نبوده و نمی‌تواند به تنهایی در ایجاد بازدارندگی‌های لازم تأثیر مثبت داشته باشد.
مسأله مهم و حیاتی محدودیت‌های مرتبط با تأمین منابع آب و موضوع حفر چاه‌های غیر مجاز آب از دیگر موضوعاتی بود که باقری به آن اشاره داشت و تصریح کرد: رصد و پایش دقیق هر گونه اقدام تحدیدکننده ظرفیت منابع آبی توسط دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا می‌تواند در پیشگیری از چالش‌های بعدی نقش آفرینی کند و تعامل، هم افزایی و همکاری این عوامل می‌توانند بیش از پیش تأثیرگذار باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.