حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۱۱
شناسه : 19848

معاون استاندار لرستان خبر داد: مجرم خانه سالمندان بروجرد به سزای عملش رسیده است. احمد گودرزیان، معاون استاندار لرستان در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص ضرب و شتم سالمندان در خانه سالمندان بروجرد، در این رابطه بیان کرد: با توجه به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر نقض حقوق شهروندی […]

پ
پ

معاون استاندار لرستان خبر داد: مجرم خانه سالمندان بروجرد به سزای عملش رسیده است.

احمد گودرزیان، معاون استاندار لرستان در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص ضرب و شتم سالمندان در خانه سالمندان بروجرد، در این رابطه بیان کرد: با توجه به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر نقض حقوق شهروندی احدی از سالمندان در خانه سالمندان منتسب به بروجرد پیگیری‌های صورت گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به توضیحات رئیس اداره بهزیستی و مدیر خانه سالمندان و همچنین طبق شواهد و مدارک موجود در دادستانی ویدیو فوق مربوط به تیرماه سال 1399، در یکی از مراکز نگهداری سالمندان بوده که در همان وقت با دستور دادستان بروجرد رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: شخص خاطی بازداشت و طبق حکم صادره مورخ 20 بهمن 99 در شعبه 105 دادگاه کیفری بروجرد از محل کار اخراج و به 24 ضربه شلاق محکوم شد.

مهدی محمدی، دادستان بروجرد نیز در این رابطه، بیان کرد: پس از دستگیری فرد مجرم، شخصاً پرونده را پیگیری و در کوتاه‌ترین زمان قرار بازداشت صادر کردیم؛ وی مجرم روانه‌ی زندان و حکم شلاق بر وی اجرا شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.