حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
شناسه : 19785

محمدرضا احمدی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان زنجان با اشاره به اینکه در شش ماهه سال جاری ۴۰ هزار و ۱۲۹ پرونده وارد شورای حل اختلاف استان شده است اعلام کرد: در همین بازه زمانی ۴۰ هزار و ۱۷۲ پرونده مختومه شده است. وی با بیان اینکه ۵۳ درصد پرونده‌های شورای حل اختلاف استان […]

پ
پ

محمدرضا احمدی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان زنجان با اشاره به اینکه در شش ماهه سال جاری ۴۰ هزار و ۱۲۹ پرونده وارد شورای حل اختلاف استان شده است اعلام کرد: در همین بازه زمانی ۴۰ هزار و ۱۷۲ پرونده مختومه شده است.

وی با بیان اینکه ۵۳ درصد پرونده‌های شورای حل اختلاف استان با صلح و سازش مختومه شده گفت: این میزان صلح و سازش نسبت به مشابه سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته و استان زنجان در این راستا طی دوسال گذشته رتبه‌های برتر را در سطح کشور کسب کرده است.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان زنجان از جلب رضایت و سازش در ۴ پرونده قتل در شش ماهه سال جاری در شورای حل اختلاف این استان خبر داد و افزود:با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و میانجیگران و هیئت‌های صلح و سازش این افراد از قصاص رهایی یافتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.