حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
شناسه : 19774

آیین اعطاء پروانه نخستین دوره میانجیگری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی در این نشست اظهار کرد: هدف این است که کسانی که وارد عرصه میانجیگری می‌شوند با قوت و مهارت لازم وارد شوند و بتوانند در این عرصه موفق عمل کنند. رئیس مرکز توسعه […]

پ
پ

آیین اعطاء پروانه نخستین دوره میانجیگری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی در این نشست اظهار کرد: هدف این است که کسانی که وارد عرصه میانجیگری می‌شوند با قوت و مهارت لازم وارد شوند و بتوانند در این عرصه موفق عمل کنند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور خاطرنشان کرد: این جلسه برای تقدیر از کسانی است که رتبه‌های برتر را در آزمون میانجی گری بدست آورده اند.

وی گفت: امیدواریم این افراد به کمک حل و فصل اختلافات کیفری مردم بیایند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی با بیان اینکه هم به افراد و هم موسسات پروانه داوری نیز داده شود، گفت: موسسه میانجی گری شرایط خاصی دارد که پس از احراز شرایط می‌توان با اخذ پروانه موسسه فعالیت کنند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور بیان کرد: اگر موسسه‌ای بتواند هفت میانجیگر را تحت پوشش قرار دهد می‌تواند در قالب موسسه فعالیت کند.

وی عنوان کرد: توصیه ما این است که استان‌ها در راستای انسجام بخشی تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی اظهار کرد: به زودی تعرفه‌های این موضوع به تصویب رئیس قوه قضاییه می‌رسد و ابلاغ خواهد شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور ادامه داد: امیدواریم حوزه میانجی گری حوزه پر رونق و دارای اثرگذاری در حل و فصل اختلافات کیفری مردم باشد.

وی در پایان بر لزوم همکاری دادگستری‌ها و دادسرا‌ها در این عرصه تاکید کرد.

در پایان این نشست از نفرات برتر آزمون میانجی گری با اهداء هدایایی تقدیر به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.