حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
شناسه : 19782

در پی بازدید غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان از زندان مرکزی یزد و پس از بررسی پرونده برخی از مددجویان، شرایط برای رهایی ۴۰ زندانی فراهم شد.دهشیری، ضمن این بازدید، با حضور در بند‌های مختلف زندان با زندانیان دیدار چهره به چهره داشت و به استماع مشکلات، دغدغه‌ها و درخواست‌های مددجویان […]

پ
پ

در پی بازدید غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان از زندان مرکزی یزد و پس از بررسی پرونده برخی از مددجویان، شرایط برای رهایی ۴۰ زندانی فراهم شد.
دهشیری، ضمن این بازدید، با حضور در بند‌های مختلف زندان با زندانیان دیدار چهره به چهره داشت و به استماع مشکلات، دغدغه‌ها و درخواست‌های مددجویان زندانی پرداخت.
وی از فراهم شدن رهایی ۴۰ مددجوی زندانی از بند حبس خبر داد و گفت: با بررسی همه جوانب با آزادی پایان حبس ۱۸ مددجو موافقت گردید و با استفاده از شرایط آزادی مشروط ۲ نفر مددجو دیگر نیز به آغوش خانواده بازگشتند.
دهشیری، به موافقت با مرخصی ۵ نفر از مددجویان اشاره کرد و گفت: موافقت با تقاضای ۳ مددجو برای استفاده از پابند و ۴ مددجو جهت اعزام به بند باز از دیگر اقدامات این بازدید بود.
وی افزود: در این بازدید ۳ ساعته با تعلیق اجرای باقیمانده مجازات ۷ نفر مددجو وفق مقررات موافقت شد و با جلب مشارکت یک نفر از خیِّران استان و کمک به پرداخت دیه یک مجرم نیازمند، شرایط بازگشت یک مجرم نادم به آغوش خانواده اش فراهم گردید.
رئیس کل دادگستری استان یزد در پایان این بازدید تأکید کرد: زین پس در اجرای منویات ریاست قوه قضاییه علاوه بر بازدید‌های نوبه‌ای و از قبل تعیین شده مقام‌های قضایی، بازدید‌های سرزده و اعلام نشده معاونین و مدیران نیز در دستور کار قرار دارد تا بتوان به صورت دقیق از شرایط مددجویان و زندانبانی و اهتمام در اصلاح و تربیت آنان واقف شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.