حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
شناسه : 19399

علی بهادری دادستان تویسرکان به عنوان مدعی العموم برای حل مشکلات روستای سنجوزان ورود کرد و ضمن بازدید از محل، دستورات لازم را صادر نمود. دادستان تویسرکان عنوان کرد: پس از بازدید؛ تصمیم بر آن شد تا کارشناسان مرتبط از جمله کارشناسان منابع طبیعی، محیط زیست و امور آب تحقیقات خود را آغاز و نتایج […]

پ
پ

علی بهادری دادستان تویسرکان به عنوان مدعی العموم برای حل مشکلات روستای سنجوزان ورود کرد و ضمن بازدید از محل، دستورات لازم را صادر نمود.

دادستان تویسرکان عنوان کرد: پس از بازدید؛ تصمیم بر آن شد تا کارشناسان مرتبط از جمله کارشناسان منابع طبیعی، محیط زیست و امور آب تحقیقات خود را آغاز و نتایج را در اسرع وقت تحویل دهند که آیا ادامه فعالیت معدن برای این روستا مضر است یا خیر.

بهادری تصریح کرد: بی تردید نظر نهایی بعد از نظر کارشناسان ارائه می‌شود، اما به هیچ عنوان در هر صورت از دفاع از حقوق اهالی روستا ذره‌ای عقب نشینی نمی‌کنم.

وی افزود: از سویی دیگر اگر فعالیت معدن تأیید شود، مجدد باید نفع مردم را در نظر داشت و خواسته‌های دیگر اهالی روستا و منافع آنان تأمین شود و فعالیت آن معدن نباید هیچ گونه ضرر و زیانی به روستا واهالی برساند.

دادستان تویسرکان اظهار کرد: در این صورت بهره برداران معدن می‌بایست نه تنها مسیر دسترسی را آسفالت کرده، بلکه با حفظ حریم روستا، برنامه‌های عمرانی عام المنفعه‌ای را برای اهالی عملیاتی کنند.

درب اتاق دادستان همه روزه به روی روستائیان باز است

بهادری با بیان اینکه پاسخگویی به مطالبات مردمی از اولویت‌های این دادستانی است، تأکید کرد: درب اتاق بنده همه روزه برای پیگیری مطالبات اهالی تمامی روستا‌های شهرستان باز است.

وی در ادامه به موضوع معدن بالادست سد سرابی در تویسرکان هم اشاره کرد و گفت: موضوع این معدن هم در دست اقدام است و پرونده قضایی برای بهره برداران آن تشکیل شده است.

دادستان تویسرکان عنوان کرد: حتی نماینده این دادستانی به طور مستمر کارشناسان اداره آب و محیط زیست را در محل همراهی می‌کند، تا ذره‌ای از حقوق و مطالبات مردمی در حین تحقیقات نادیده گرفته نشود.

بهادری اعلام کرد: پس از اعلام نظر کارشناسان اگر فعالیت این معدن برای مردم و تأمین آب شرب آنان مضرباشد، ادامه فعالیت آن متوقف می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.