حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
شناسه : 19191

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان و در خصوص آتش‌سوزی‌های منطقه «درازنو» گفت: در این که عامل انسانی سبب آتش‌سوزی جنگل‌های درازنو است، شکی وجود ندارد و در حال حاضر بررسی‌ها برای مشخص شدن عمدی یا غیرعمدی بودن این آتش سوزیست. رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: آتش روشن کردن در جنگل‌ها و مراتع […]

پ
پ

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان و در خصوص آتش‌سوزی‌های منطقه «درازنو» گفت: در این که عامل انسانی سبب آتش‌سوزی جنگل‌های درازنو است، شکی وجود ندارد و در حال حاضر بررسی‌ها برای مشخص شدن عمدی یا غیرعمدی بودن این آتش سوزیست.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: آتش روشن کردن در جنگل‌ها و مراتع حتی اگر غیرعمدی باشد، جرم است و مجازات دارد و در صورت عمدی بودن، شدت مجازات آن بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: دادستان کردکوی به صورت ویژه به این موضوع ورود کرده‌است و در بازدید‌های میدانی و بررسی‌های کارشناسی در حال بررسی این موضوع و تکمیل گزارش نهایی است.

آسیابی در پایان عنوان کرد: در دادگستری استان گلستان حساسیت ویژه‌ای بر حفظ انفال وجود دارد و با دقت حوادث و رویداد‌های این حوزه را رصد می‌کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.