حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
شناسه : 17764

شهرام کرمی با اشاره به وجود برخی مشکلات در محلات حاشیه نشین کرمانشاه، اظهار کرد: حدود یک سوم از جمعیت شهر کرمانشاه در محلات حاشیه‌ای زندگی می‌کنند که جمعیت قابل توجهی است. وی افزود: طی سال‌های گذشته با بررسی‌های صورت گرفته حدود یازده محله حاشیه‌ای در شهر کرمانشاه که بستر آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و […]

پ
پ

شهرام کرمی با اشاره به وجود برخی مشکلات در محلات حاشیه نشین کرمانشاه، اظهار کرد: حدود یک سوم از جمعیت شهر کرمانشاه در محلات حاشیه‌ای زندگی می‌کنند که جمعیت قابل توجهی است.

وی افزود: طی سال‌های گذشته با بررسی‌های صورت گرفته حدود یازده محله حاشیه‌ای در شهر کرمانشاه که بستر آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و بروز انواع بزه و جرم هستند، شناسایی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه اضافه کرد: متاسفانه برخی اراذل و اوباش و مجرمان سابقه دار امنیت این مناطق را دچار خدشه کرده اند و ناامنی را در سایر مناطق شهر نیز بوجود می‌آورند.

وی با تاکید براینکه دستگاه قضایی برقراری امنیت و برخورد با مخلان نظم و امنیت را در مناطق حاشیه نشین در اولویت قرار داده، اعلام کرد: براین اساس از نیروی انتظامی استان کرمانشاه خواسته ایم تا طرح پاکسازی این محلات را که سابقا نیز در چند مرحله اجرایی شده را دوباره در این محلات اجرایی کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امیدواریم بزودی با اجرای این طرح علاوه بر پاکسازی محلات حاشیه نشین شهر از اراذل و اوباش و مجرمان سابقه دار، مهمات و سلاح‌های سرد و گرم نیز که در این محلات به فروش می‌رسد نیز جمع آوری شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.