حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
شناسه : 17615

روح الله رضایی دانا از ملاقات زندانیان زندان مرکزی شیراز با هدف بررسی مشکلات آنان خبر داد و گفت: زندان محلی برای عبرت گرفتن از اشتباهات و تفکر سازنده برای اصلاح روح و جسم و بازگشت سعادت مندانه به جامعه است. اگر به هر دلیل مددجو  مدتی در زندان به سر می برد با توکل […]

پ
پ

روح الله رضایی دانا از ملاقات زندانیان زندان مرکزی شیراز با هدف بررسی مشکلات آنان خبر داد و گفت: زندان محلی برای عبرت گرفتن از اشتباهات و تفکر سازنده برای اصلاح روح و جسم و بازگشت سعادت مندانه به جامعه است. اگر به هر دلیل مددجو  مدتی در زندان به سر می برد با توکل به خداوند باری تعالی و استفاده از امکانات فرهنگی، آموزشی نسبت به تزکیه نفس اقدام کند تا در آینده بتوانید با فراگیری علوم و حرفه، و بالا رفتن آگاهی عمومی و اجتماعی راه درست را برای زندگی مشخص کند.   مدیر زندان مرکزی شیراز با بیان اینکه تمام دغدغه مان اصلاح زندانیان است افزود: سیاست سازمان زندان ها ، پرهیز از فعالیت نمایشی و سطحی و توجه جدی به اصلاح زندانیان برای بازگشت به جامعه است.

در حاشیه این بازدید، مدیر زندان مرکزی شیراز در جریان مشکلات، صحبت‌ها، نظرات، پیشنهادات زندانیان قرار گرفت و دستورات لازم جهت پیگیری صادر کرد.

شایان ذکر است بازدید شبانه از زندان‌ها و ملاقات با زندانیان با هدف بررسی مشکلات آنان در طول ماه با حضور همه رؤسای زندان‌ها انجام می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.