حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
شناسه : 17140

محمدرضا احمدی، رئیس شورا‌های حل اختلاف استان زنجان از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار با تلاش شورای حل اختلاف سلطانیه زنجان خبر داد و گفت: قاتلی که به قصاص نفس محکوم شده بود و در انتظار اجرای مجازات بود با گذشت اولیای دم و با توجه به تحمل مجازات حبس از زندان […]

پ
پ

محمدرضا احمدی، رئیس شورا‌های حل اختلاف استان زنجان از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار با تلاش شورای حل اختلاف سلطانیه زنجان خبر داد و گفت: قاتلی که به قصاص نفس محکوم شده بود و در انتظار اجرای مجازات بود با گذشت اولیای دم و با توجه به تحمل مجازات حبس از زندان آزاد شد.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان زنجان افزود: با الطاف الهی و با پیگیری و مذاکرات صورت گرفته توسط جمعی از بزرگان و معتمدین شهرستان سلطانیه و ائمه جمعه شهر‌های سلطانیه و سجاس رود و همچنین تلاش شورای حل اختلاف حوزه قضایی سلطانیه و زندان مرکزی، قاتلی که به قصاص نفس محکوم شده بود با گذشت اولیای دم و با توجه به تحمل مجازات حبس از زندان آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

وی با بیان اینکه حل و فصل دعاوی و ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا از وظایف اصلی مرکز توسعه حل اختلاف است، افزود: به تأسی از سیره اهل بیت و با کمک معتمدین و ائمه جماعات با محوریت توسعه حل اختلاف در راستای مصالحه پرونده‌های قتل، اقدامات مطلوبی صورت گرفته و امید است در ماه‌های آتی شاهد روند رو به رشد و افزایش صلح و سازش در مرکز توسعه حل اختلاف استان باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.