حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
شناسه : 17035

اعضاء هیات بازرسی و نظارت بر امور دادسرا‌های کشور در نشستی با رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از معاونان رویه بازرسی خود از دادسرا‌ها و دادگاه‌های بخش استان چهارمحال و بختیاری را تشریح کردند. مصطفی برزگر گنجی مدیرکل نظارت بر امور دادسرا‌ها و ضابطین دادستانی کل کشور در این نشست با […]

پ
پ

اعضاء هیات بازرسی و نظارت بر امور دادسرا‌های کشور در نشستی با رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از معاونان رویه بازرسی خود از دادسرا‌ها و دادگاه‌های بخش استان چهارمحال و بختیاری را تشریح کردند.

مصطفی برزگر گنجی مدیرکل نظارت بر امور دادسرا‌ها و ضابطین دادستانی کل کشور در این نشست با بیان اینکه اعضاء هیأت بازرسی به دنبال مچ‌گیری نیستند، اظهار کرد: رویکرد ما در این بازرسی‌ها دانش افزایی و آموزش همکاران قضایی است.

وی با تشریح روند بازرسی‌ها افزود: هیأت بازرسی و نظارت دادستانی کل کشو در مدت یک هفته از دادسرا‌ها و دادگاه‌های بخش استان چهارمحال و بختیاری بازدید و چگونگی ثبت، رسیدگی به پرونده‌ها و اجرای احکام کیفری در شعب را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند.

برزگر گنجی ادامه داد: در پایان هفته نتایج بازرسی از شعب جمع بندی و در جلسه‌ای با حضور مقامات قضایی استان چهارمحال و بختیاری تشریح می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: گزارش جامع و تکمیلی سفر پس از دو هفته مراجعت به تهران به محضر ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور تقدیم و گزارشی نیز جهت تصمیم گیری به اداره کل انتصابات مقامات قضایی دادسرا تحویل می‌شود.

مدیرکل نظارت بر امور دادسرا‌ها و ضابطین دادستانی کل کشور در پایان با مطلوب ارزیابی کردن آمار عملکرد شعب دادسرا و دادگاه‌های بخش استان چهارمحال و بختیاری نسبت به میانگین کشوری ابراز امیدواری کرد: ماحصل بازرسی‌ها در استان چهارمحال و بختیاری به ارائه راهکار‌ها برای رسیدگی مطلوب‌تر به پرونده‌ها و افزایش سطح آگاهی و دانش همکاران بیانجامد.

پیش از سخنان مدیرکل نظارت بر امور دادسرا‌ها و ضابطین دادستانی کل کشور، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گزارشی از وضعیت حوزه‌های قضایی و عملکرد مجموعه‌های قضایی این استان در سال گذشته را ارائه کرد.

وی رسیدگی و مختومه کردن ۲۹۹ هزار و ۶۲۸ فقره پرونده در محاکم، آزاد سازی ۴۴۳ هکتار از اراضی ملی متصرف شده، راه اندازی مجدد ۲۹ کارخانه، ایجاد صلح و سازش در ۹ فقره پرونده قتل و راه اندازی سامانه دادرسی الکترونیک در زندان‌ها را از جمله اقدامات مهم دستگاه قضایی استان چهارمحال و بختیاری برشمرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.