حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
شناسه : 16678

محسن نیک‌ورز اظهار داشت: یکی از افرادی که در این باند نقش تولید فوری کلید را داشته، دانشجوی سیرجانی است که در رشته پزشکی تحصیل می‌کند و دستگیر شد. محسن نیک‌ورز، دادستان سیرجان در رابطه با دستگیری عاملان توزیع سؤالات کنکور سراسری بیان کرد: فعالیت این گروه از چندین ماه پیش تحت رصد بود و […]

پ
پ

محسن نیک‌ورز اظهار داشت: یکی از افرادی که در این باند نقش تولید فوری کلید را داشته، دانشجوی سیرجانی است که در رشته پزشکی تحصیل می‌کند و دستگیر شد.

محسن نیک‌ورز، دادستان سیرجان در رابطه با دستگیری عاملان توزیع سؤالات کنکور سراسری بیان کرد: فعالیت این گروه از چندین ماه پیش تحت رصد بود و این باند هفته گذشته در چندین استان از جمله کرمان و همچنین در تهران مورد ضربه قرار گرفت؛ برخی اعضای این باند از دانشجویان نخبه و اساتید بودند که با شیوه‌ای بسیار خاص و به شکل گروهی به داوطلبان مورد نظر حین برگزاری کنکور تقلب می‌رساندند.

وی ادامه داد: شیوه و شگرد این گروه به این شکل بود که داوطلب کنکور در روز امتحان پس از توزیع سئوالات از طریق موبایل از آنها عکس می گرفت و به یکی از اعضای باند تقلب ارسال می‌کرد. آنان نیز سئوالات را در اختیار یک گروه بزرگ علمی قرار داده و به سرعت با توجه به تعداد بالای افراد، پاسخ را استخراج و تحویل می‌دادند، سپس پاسخ‌های صحیح در اختیار افرادی که در امر کلیدزنی سوالات تبحر خاصی داشتند قرار گرفته و کلید پاسخ صحیح استخراج و از طریق وسائل الکترونیکی به داوطلب کنکور ارسال می‌شده است.

نیک ورز افزود: اعضای این باند بسیار حرفه‌ای بوده و شیوه جاسازی و انتقال موبایل و دیگر ابزار الکترونیکی به داخل جلسه کنکور را به داوطلب آموزش می‌دادند و به ازای هر آزمون مبلغی تا حدود 20 میلیون تومان را دریافت می‌کردند.

دادستان سیرجان اضافه کرد: یکی از افرادی که در این باند نقش تولید فوری کلید را داشته، دانشجوی سیرجانی است که در رشته پزشکی تحصیل می‌کند و دستگیر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.