حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
شناسه : 15840

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در پنجمین جلسه شورای قضایی استان زنجان و هیأت ماده ۲۷ دستورالعمل ساماندهی زندانیان که در زندان مرکزی زنجان و با حضور شورای معاونین و قضایی این استان برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت گفت: در سایه تعامل و همکاری مجموعه تشکیلات قضایی اقدامات و […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در پنجمین جلسه شورای قضایی استان زنجان و هیأت ماده ۲۷ دستورالعمل ساماندهی زندانیان که در زندان مرکزی زنجان و با حضور شورای معاونین و قضایی این استان برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت گفت: در سایه تعامل و همکاری مجموعه تشکیلات قضایی اقدامات و تلاش‌های خوبی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه در استان زنجان بدست آمده است.
وی از ابلاغ برنامه‌های هفته قوه قضاییه به همه حوزه‌های قضایی و سازمان‌های تابعه خبر داد و اظهار کرد: هفته قوه قضاییه بهترین فرصت برای بیان اقدامات و عملکرد دستگاه قضایی برای آحاد جامعه است که برای این امر استفاده از ظرفیت رسانه ملی و اصحاب مطبوعات دستور کار قرار گیرد.
رئیس دادگستری استان زنجان از برگزاری برنامه میز خدمت در هفته قوه قضاییه در مصلی‌های نماز جمعه استان زنجان خبر داد و گفت: دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی و روسا و مدیران سازمان‌های تابعه با نمازگزاران و مردم در مصلی‌های نماز جمعه برای شنیدن صحبت‌ها، مشکلات و تلاش برای حل و رفع مشکلات بسیار مهم و اثر گذار است که انتظار ما از همه مدیران اهتمام جدی برای اجرای برنامه هاست.
وی با بیان اینکه در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ کاهش ۱۳ درصدی ورودی به زندان‌ها در استان زنجان داشتیم، گفت: بازدید از زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی مشکلات زندان و زندانیان از دیگر برنامه‌های هفته قوه قضاییه است که هیأت ماده ۲۷ دستوالعمل ساماندهی زندانیان برنامه ریزی و اقدامات لازم را برای این امر دستور کار دارد که امیدواریم در این برنامه شاهد بررسی و حل مشکلات زندانیان باشیم.
رئیس کل دادگستری استان زنجان بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها خصوصا محکومان مالی تأکید کرد و افزود: پیگیری و رصد زندانیان تحت قرار خصوصا تحت قرار‌های طولانی با ارتباط مستمر مسئولان زندان با مسئولان قضایی و شعب رسیدگی کننده مورد توجه قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.